Bästa slagsmålet, EVER!

Kollade igenom några gamla klipp jag hade bland mina favoriter på yotube och hittade den här gamla pärlan som jag nästan glömt bort. Här har vi den bästa fighting-scenen EVER! Och då snackar jag så klart om den legendariska slutstriden ur Hong Kong rullen "Undefeatable" från 1993. I den ena ringhörnan på "good-guy" sidan hittar vi Cynthia Rothrock som gängledaren "Kirsti Jones", och hennes kärleksintresse: snuten Nick DiMarco (John Miller). På "Bad-guy" sidan slåss den ökända mördaren och våldtäktsmannen Stingray, spelad av Don Niam. Det är tre minuter av skjorton som rivs sönder, slow-motion moves och skrik. You have to see it to believe it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0