Riktiga SKIT-FILMER!!!


Från mina gångna dagar på den gamla bloggen har jag rotat fram de absolut ruttnaste och sämsta skit filmerna jag sett under min tid där. Här har vi då alla ruttna och stinkande ettor blandade med svaga "diare-konsistens-films" tvåor och några tvåor som stinker lite mer än andra. Låt det väl smakas!

Black Christmas
Glen Morgan

Detta måste vara en av de sämsta slasher-filmer jag sett på länge, uselt skådespeleri och en story tun som en tom A4-sida. Som en komedi skulle den vara helt okej, men nu försöker den faktiskt skrämmas och vara otäck. Om man ska se den, kan man se den på en förfest och skratta arslet av sig till den med några kompisar. Något annat syfte med denna film kan jag ej hitta.



Super Mario Brothers
Annabel Jankel, Rocky Morton

Den första filmen som belönats med en stinkande 1a på FiLMANiA var den olagligt dåliga Super Mario Brothers. Jag får rysningar bara jag tänker på skiten! Filmen är ju så jävla dålig att det svider i arslet på mig när jag minns den!

Nu måste jag lugna ner mig och sluta skriva om den här skiten. Vill ni läsa om alla mina kära tankar till denna film så kan ni gå in på Filmtipset och läsa min recension.


Population 436
Michelle Maxwell MacLaren

Argh, mera avföring i filmformat. Lyckas väl ändå hålla en sådär nästan stabil nivå. En till film som har potential att bli något mycket bättre, men istället fuckar man upp allt och slänger in Fred Durst som en av huvudpersonerna. Jag gillade den lite, en liten stund, sen blev det lite dåligt, en liten stund efter det blev det sämre och efter det bröt helvetet löst och i slutet ville jag bara dö.



School for Scoundrels
Todd Phillips

Usch, jag skulle inte ens orka skriva något om den här filmen. Same Shit i ny förpackning, en typsik "Average - Half-Ass - Teen-Comedy - Romance - Shit-Flick" som kunde ha blivit en hyffsad komedi. Den är faktiskt lite smart och nytänkande på vissa ställen, men slutar i samma jävla smörja som alla dessa pissluktande skit filmer! Bläää! Det ända den får en tvåa för är för att jag faktiskt skrattade till några gånger i början och för att jag faktiskt inte kända av den där svidande känslan man får i arslet när något är riktigt dåligt.


Vilken tur att jag bara utsatt sig själv för fyra stycken filmen som gett mig mardrömmar, och då inte för att de varit läskiga. Utan för att jag får sån ångest när jag tänker på hurdana jävla idioter det finns som ens kan tillåta att dessa filmer kommer till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0