Fyra nya foton från Alice in Wonderland



Fyra nya karaktärsfoton har dykt upp till Tim Burtons senaste projekt, Alice in Wonderland. De första bilderna poastade jag tidigare och kan ses här.

På bilderna här nere ser vi då Anne Hathaway som White Queen, tillsammans med husmusen? Johnny Depp som Mad Hatter, tillsammans med en brun kanin? Helena Bonham-Carter som Red Queen, tillsammans med en mini gris? Och Mia Wasikowska som Alice, tillsammans med den vita kaninen som leder henne ner till "Wonderland". Klicka för högupplösta bilder.



Premiär 12 mars 2010 i Sverige

Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Tävlingen avslutas idag kl 15.00, så jag behöver alla röster jag kan få... Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna

2009-07-15 @ 09:29:20
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0