Filmböcker jag vill ha just nu

The Complete Making of Indiana Jones
Den utlimata boken om Indiana Jones. Här finns intervjuer, foton, skisser och allt vad man kan tänka sig om de fyra filmerna.

bookplus.fi


Cinema Genre
Teoretisk överblick om genrefilmer överlag. Verkar vara en intressant bok med mycket ingående fakta.

bookplus.fi




Cinema Sewer
The adults only guide to history's sickest and sexiest movies. Det säger väl allt?

bokplus.fi






A New Heritage of Horror

Analys om brittisk skräckfilm och dess rötter.

bokplus.fi






Deluze and Horror Film

Intressant bok om hur skräckfilmer påverkas ens sinnesstadium

bookplus.fi







Super Bitches and Action Babes
Vem har sagt att det är killar som är hårdast i filmer? Här är de tuffaste brudarna i filmvärlden mellan 1970 och 2006

bookplus.fi





Movies of the 70's
Eftersom jag redan har har 90's och 80's i den här serien vill jag ju så klart även ha den här... och alla andra. Dock slutsåld är den för tillfället.

bookplus.fi





Om någon känner för att sponsra med något så vet ni vad jag vill ha, he he ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0