Beverly Hills Cop 4

80-Talet här igen
Rocky, Rambo, Die Hard och Indiana Jones, alla 80-tals filmer som nyligen fått en uppföljare. Men var är Axel Foley? Filmtidningen Empire ställde nyligen den frågan till sig själva och undrade om det handlade om rasism. Nu har det i alla fall blivit bekräftat att Eddie Murphy återvänder som Axel Foley. Beverly Hills Cop 4 kommer alltså att bli verklighet.

Wannabe Hollywoodsnut
Rush Hour regissören Brett Ratner kommer stå för regin i nya filmen. Paramount tycker valet är bra, Rush Hour är ju ändå en "wannabe" Beverly Hills Cop. Producent för projektet är Jerry Bruckheimer. Ännu finns varken någon handling eller manusförfattare.

Var ska allt detta sluta? Jag tror på humor...

Kommentarer
Postat av: Linus

Senaste åren har ju Murphy mest gjort floppar. Med få undantag, som till exempel "Dreamgirls". Nej, det här tror jag inte på, jag är mätt på uppföljare nu.

2008-05-29 @ 13:26:32
URL: http://omlinus.blogg.se
Postat av: Matias

Om det blir 18-års åldersgräns på den, som det ryktats om, kan den bli helt OK. Annars tror jag det krävs ganska mycket för att göra den lika bra som de första filmerna.

2008-05-29 @ 15:48:58
URL: http://filmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0