Var köper man filmposters?

Måpste bara tipsa om denna exceptionellt bra sida där ni kan köpa era filmposters, nämligen Discshop.se.

Här finns hundratals olika posters från ett flertal olika filmer och även en hel del musikrelaterade planscher. Du kan hitta posters för 49kr om du har tur, annars ligger priserna runt 99-150kr. Det finns även vissa posters som är med i en säljkampanj och då får man 3st för 199 kr. De har även andra filmrelaterade produkter som t.ex. kortlekar med motiv från filmerna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite besviken att det inte finns något skrivet om varken Boondock Saints, Snatch eller Lock Stock..skämmes på dig!

2007-10-10 @ 12:04:29
URL: http://sohlsson.blogg.se
Postat av: Matias

Hejsan!

menar du bloggen överlag eller om posters?

Själv tycker jag dessa är självklara filmer och de som inte vet något om dessa är inte en värdiga att komma in och läsa på min blogg :P

2007-10-11 @ 11:50:52
Postat av: Sandra

Haha, tur för mig att jag sett de alla tre allt för många gånger då..så jag läser vidare. ;P

2007-10-30 @ 16:57:13
URL: http://sohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0